21-12-2007

21-12-07 niet gelukt

Aanvankelijk trots en voldaan moet ik achteraf toegeven dat het niet meteen gelukt is. De accu is niet bijgeladen. Ik had een slimme truc en die werkt niet. Jammer, het blijft een slimme truc.
Wat wel gelukt is, we hebben een caravanzaak gevonden. Ze hadden echt helemaal niks, maar met een prima routebeschrijving van de kampeervrouw zijn we bij een grotere zaak terecht gekomen. Aan de balie vertellen wat je nodig hebt met behulp van een tolk en proberen niet teleurgesteld te zijn als ze hier wel spullen hebben maar niet erg gewillig blijken te zijn. Ze vonden onze combi best speciaal en twee jaar geleden hadden ze ook al een klant met zo'n ding. Die kwam uit Engeland. Goed.
We hebben een ongelooflijke plek uitgezocht voor vanavond. Een klein stukje verder dan Murcia. Het was al donker toen we hier aankwamen en ik ben dan ook heel erg benieuwd hoe het hier bij daglicht is. Nu lijkt het alsof we op een verlaten planeet zijn geland. In de verte toch wel wat licht, gelukkig, maar verder ziet het er zo bij maanlicht wel erg spannend uit.
Peewee is al weer op jacht en het eerste konijnenlijk hangt al in een plastic zak aan de camper. Hij had hem aan Chablis gegeven en die heeft zich verraden. Inmiddels zijn ze opnieuw begonnen en ik ben dan ook bang dat ik zo weer een dood beest in de zak erbij mag gaan stoppen.
Morgen maar weer verder met het elektraraadsel. Als deze plek ons ook morgen nog bevalt blijven we nog een nachtje.
N 38°03.332, W 1°20.511
Alt. 204
Temp 11.5°C 22.45u

Geen opmerkingen: