20-12-2007

20-12-07 rejen, hajel en vliksem

De hele dag vies weer en gereden. De weg is dan saai, hoe mooi ook. Behalve heel veel vrachtwagens op de bumper niet veel te melden vandaag. Ja regen en hagel.
De accu van de camper is wéér bijna leeg maar nu kunnen we hem niet bijladen met zon. Dus maar eens onder de vloer gekeken of ik misschien een stekkertje los zag hangen. Dan zou ik het nog kunnen maken denk ik. Er hing niks los en ik snap er ook helemaal niks van. Ik vind het wel gek dat de massa van de accu niet de massa van de camper is. Misschien maak ik een denkfout en die is snel gemaakt als er ook nog een hele bos draden en andere dingen omheen hangen. Morgen ga ik een schemaatje maken. Dan kan ik alles loshalen en eens kijken of dat wat oplevert.
Genoeg gezeurd. Vandaag slapen we in Caudete, ja klink als koud eten. Kan ook nog gebeuren als niet alleen de accu plat is maar ook het gas op raakt. Ik heb nog geen lpg pomp gezien...

Buiten is het 8° en wel om 0.00 uur. In Valencia was het nog 15° en toen was het ook al donker. Denk dat het daar overdag nog wel lekker is.
N 38°42.6875, W 0°58.9196 - ja west ja
Alt. 553

Geen opmerkingen: