13-12-2007

Disappointed!!














Er lijkt geen einde aan te komen.
Het was me opgevallen dat ik zowat elke dag de kettinkjes aan de voorkant van de unit moest vastdraaien. Het leek er op dat ze vanzelf telkens een beetje losdraaiden en dat is een heel onprettig gevoel, rijden met een 600 kilo zware lading die niet vast staat. Om dat lostrillen te voorkomen wilde ik er een contra-moer opzetten. Daarvoor moest het hele kettinkje met spanner even los en bij het opnieuw aanbrengen daarvan zag ik de eigenlijke oorzaak pas goed. De hoek van de bodem van de laadbak was aan het uitscheuren. Echt een paar centimeter was ie al omhoog gekomen. Bleek van schrik en woede heb ik Robert van Robo afzetunits direct opgebeld. Dit was nog nooit eerder gebeurd zij hij (nee, hij was wel eerder opgebeld - maar dat een hoek uitscheurt, dat was nog nooit eerder gebeurd). Als tijdelijke oplossing moet ik de unit met een paar spanbanden vastzetten. Ik weet niet of ik er dan nog ver mee wil rijden. Vooral omdat dit niet het enige is dat er aan mankeert. De unit blijkt ook nog lek te zijn. Dit is een garantie geval verzekerde Robert me. Gelukkig maar. Jammer is wel dat we nu nog steeds niet op vakantie kunnen. Hopelijk wordt het weer hier een beetje beter, dan kunnen we zo af en toe een leuk uitstapje maken zònder unit. Nu moeten we wachten tot Robert een oplossing vindt om de unit op te halen en in orde te maken. Gelukkig geeft hij ons wel de indruk dat ook echt van plan te zijn.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen: