28-12-2007

28-12-07 Sam en Moos

Sam komt Moos tegen op de Kalverstraat,
zegt Moos; Ha Sam, hoe is het.
Sam; Ja, spannend.
Moos; O ja? Waarom dan?
Sam; Nou, ik heb mezelf een brief geschreven.
Moos; O, en wat staat er in?
Sam; Dat weet ik niet, want de post is nog niet geweest.
Ewald; Zo voelt het een beetje om onderweg een blog bij te houden. Ik mail wat tekstjes en weg zijn ze. Ben het meteen al weer vergeten. Dan kom ik straks thuis en zet ik mijn computer aan en dan ga ik toch kijken of ze op de blog staan en dan ga ik ze denk ik toch lezen. Daar schrijf ik ze eigenlijk ook voor, om ze zelf nog eens te lezen - behalve deze dan. Da's wel heel raar, deze schrijf ik dus niet voor mezelf.

Op de foto een GPS punt. Toevallig gevonden waar we zaten te picknicken. Door mij gemeten,
N 38°47.6485, W 0°52.9117 Alt. 603m
Benieuwd of ik dit punt ergens terug kan vinden en of het een beetje klopt.

Weer een prachtige zonnige dag vol met 'het levert weer prachtige plaatjes op' momenten. Die foto's heb ik niet gemaakt, we komen nog wel eens terug.

Vandaag weer op het strand onderweg naar huis. Een stukje ten Noorden van Valencia.
Moncofa
N 39°47.3337, W 0°08.3394
Alt 0,1 (lijkt me stug, 2e meting was 17,1 m) 7.0°C 21.00u

Geen opmerkingen: