31-08-2007

Kan ik hem nu gaan halen?

Er is niet veel nodig om aan alle eisen te voldoen maar je moet ze wel allemaal even weten. Ik ben er nu ook achter gekomen dat een export verklaring a la minute gemaakt kan worden en dat ie maar 23 € kost inclusief de platen. Heel makkelijk. Ik schrok wel even toen bleek dat die verklaring alleen wordt afgegeven op een auto met geldige APK. Kom ik mooi mee weg. De keuring is nog geldig tot oktober. Scheelt ook al weer een afspraak en veel tijd en stress.
De vorige eigenaar zal ik deze keer niet ontmoeten. Hij heeft geen tijd. Wat ie wel heeft gedaan is een a4tje gevuld met allerlei wetenswaardigheden over de camper en om dat nog eens aan te vullen heeft hij zijn plannetje om naar ons toe te komen in de Ardeche bekend gemaakt. Dat zou wel heel erg leuk zijn. Als ik me niet vergis heeft hij een nieuwe camper aangeschaft, geen 4wd maar een gewone grote saaie, iets wat wij hopelijk niet maar waarschijnlijk ooit ook nog eens gaan doen. Ik denk dat we samen maar eens een eindje moeten gaan rijden. Kan hij bij ons koffie krijgen en wij bij hem warme chocolademelk uit de magnetron en een punt zelfgebakken vlaai.

Geen opmerkingen: