19-08-2007

Gekocht!


Hèhè, we hebben d'r eentje, bijna! Een Mitsibishi L200 met een BeKa de Luxe afzetunit. De auto is van 1998 en de unit van 1991. Op internet gevonden maar niet meteen op gereageerd omdat we nog helemaal vol waren van de Toyota Landcruiser combinatie. Deze L200 - BeKa camper staat in Nederland bij World Next Door in Lelystad. Die heb ik gisteren, zaterdag 19-aug-2007 toch maar eens gebeld. Kreeg ik een type aan de telefoon die niet echt als een autoverkoper klonk. Ik moet meer aan een Zen-boeddhist denken. Veel te rustig en te vriendelijk voor een verkoper. Nou ja, met lichtgekromde tenen heb ik dan toch maar naar de auto gevraagd en die was nog niet verkocht. De meneer had hem bijna zelf willen kopen, zo mooi was ie. Waar heb ik dat eerder gehoord. Ik moest ook niet te lang wachten want er was erg veel aandacht voor auto's in deze prijsklasse. Dus toch een echte verkoper. Op iedere vraag een antwoord, dat wel.
Hij stuurde direct ongevraagd een hele rits foto's van de auto en unit en toen werd ik opeens enthousiast. Had zeker mer meditatie en verlichting te maken? Ik weet het niet maar ik MOEST die auto hebben. Alles ziet er zo spic&span uit. Op de foto's lijkt alles wel nieuw. Dat kan natuurlijk nog waar zijn ook want ik weet niet wanneer de foto's gemaakt zijn..
Om nou 12.000€ uit te geven aan een auto die je nog niet eens gezien hebt is voor mij niet erg logisch. Jammer genoeg konden we niemand bedenken of mobiliseren die eventjes kon gaan kijken voor ons. Dus, 1 2 3 toch maar doen dan.
Nu nog bedenken hoe we hem zo snel mogelijk hier krijgen.

Posted by Picasa

Geen opmerkingen: