30-05-2007

Boem

Erg fraai is het niet, ook al lijkt ie nu iets meer op het nieuwe model met al die gebogen lijnen. Met een beetje geluk kunnen we hem nog redden. Morgen komt de schade-expert.
De bak is aan vervanging toe, de bevestigingsbouten van de trekhaak zijn afgebroken, de bedliner is gekreukt, de cabine is ingedeukt omdat de bak net een beetje opgeduwd is geweest. De stoel is stuk, die lag languit naar achteren na de klap en kan nu niet meer rechtop staan.
De radio en de asbak heb ik van de achterbank moeten vissen.
De vrachtwagen die me van achteren aanreed had me niet gezien. Ik stond stil op de weg om linksaf te slaan. Zijn nummerplaat staat nu in mijn achterklep geponst.
Een slokje water, dat was de bedoeling. Die fles zat in de koeltas naast me op de stoel en de rits van die tas was dicht. Laat ik nou maar geen risico's nemen met onze nieuwe auto, gewoon even stoppen, slokje water en weer verder.
Trouwens, zonder gordel had ik nu gewoon kunnen werken en geen whiplash gehad. Allemaal jammer!
Posted by Picasa

Geen opmerkingen: